Logo
Yönetim paneline erişmek
 
Ürün, Kategori, Marka ekelemek ve düzenlemek
Marka Oluşturma
 
Seçenekleri nasıl düzenlerim
Müsteri Grubu Oluşturma
Üye Yönetimi
 
Bilgi sayfalarını düzenlemek
 
Haber ve Anket Eklemek

Servise kayıt olmak
Ürün İçeri Aktarma
Siparişleri kontrol etmek ve düzenlemek
Teklif ve Pazarlık Uygulaması
Üye yönetimi
 
Xml Çıktısı Görünümü
Yönetici Belirleme
Yonetici Grubu Oluşturma
Yorumlar Düzenleme Onaylama

Mail listesi oluşturmak, mail listesi aktarmak
Ödeme Seçeneklerini nasıl ayarlarım
Modülleri düzenlemek ve Slider eklemek
Kupon Kodu, Döviz ayarları
Kupon kodu oluşturmak
Mağaza ayarlarını değiştirmek

Ürün ve Kategori eklemek
 
Slider eklemek ve düzenlemek
 
Mail şablonunu nasıl oluştururum
 
Raporlarımı nasıl kontrol ederim?

Siparişler

Sitenize düzen siparişleri kontrol etmek için “Satış” kategorisinin alında bulunan “Siparişler “ tıklayın. Siparişlerde sekmesinden var olan siparişleri görebilir ve siparişle alakalı bilgileri bulabilirsiniz.
Sipariş bilgilerini görebilmek için “düzenle” butonuna tıklayın.

Sipariş Detayı :

Sipariş detayı sekmesinden gelen siparişle alakalı bilgileri görebilirsiniz.
Sipariş durumu değişikliği yaptığınızda müşterinizin mail adresine bilgilendirme maili sistemden tarafından otomatik olarak gitmektedir.

Fatura Bilgileri:

Fatura Bilgiler sekmesinden müşteriye ait fatura bilgilerini görebilirsiniz.

Teslimat Bilgileri:

Teslimat bilgileri sekmesinden müşteriye ait teslimat bilgilerini ulaşabilirsiniz.

Ürünler :

Ürünler sekmesinden sipariş geçilen ürün hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

Yazdır :

Müşterinizin siparişini yazdırabilirsiniz. Sipariş yazdırmak için yazdırmak istediğiniz siparişi işaretleyin. Siparişi seçtikten sonra yazdır butonuna tıkayın.
Sipariş yazdırma ekran görüntüsü.